About

Hidup sederhana

Falsafah Blog ini saya namakan “Hidup Ringkas”. Saya perkenalkan dia sebagai satu jalan menempa kejayaan dalam kehidupan masa kini yang cukup mencabar dan sesak dengan persaingan.

Hidup ringkas mengajar kita mengoptimumkan masa yang ada dengan meninggalkan segala yang tidak perlu berdasarkan kecenderungan serta kemahiran yang kita ada.

Mereka yang mengamalkan hidup ringkas Insyallah pasti berjaya dalam apa jua matlamatnya dan hidup dengan lebih tenang, berjaya dan seimbang.

Saya masih memilih gambar diri saya yang paling menarik dan hebat untuk saya pamerkan pada para pembaca. Setakat ini belum ada lagi yang memuaskan hati Akhirnya saya jumpa gambar diri yang boleh dipamerkan untuk para pembaca mengenali diri saya. Berikut saya paparkan gambar terbaru yang dirakamkan sendiri depan cermin.

Kalau nak tahu tentang saya boleh baca Cerita Saya.

Saya akan menulis dalam lingkungan 5 kali seminggu. Kesuntukan masa membuatkan saya hanya mampu menulis dalam 1 ke 3 artikel saja seminggu.  

Topiknya akan berkisar tentang kehidupan, kewangan, kesihatan, keusahawanan, kekeluargaan, kemasyarakatan dan keagamaan. Semua yang tersebut menjadi mudah jika kita mengamalkan kehidupan yang ringkas.

Jika para pembaca berminat untuk mendapatkan tulisan terkini secara tetap dari blog saya, eloklah mendaftar dengan taipkan e-mail di bawah untuk menyertai kelab usahawan Hidup Ringkas.

Mereka yang bertuah akan berpeluang mendapat bantuan saya dari segi bimbingan keusahawan samada anda sudah berniaga atau baru mula nak berniaga ataupun masih makan gaji dan berminat untuk berniaga.

Segera daftarkan diri anda!:

Sertai Kelab Usahawan Hidup Ringkas

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Pekerjaan


11 thoughts on “About

  1. Iza

    As salam bole bg sy contact no x? Sy nak beli rat or mice utk ular sy 😊 Thanks

    Reply
  2. azlan

    maaf.. kenapa saya tak masukkan email dan click subscribe tak der apa2 perubahan? saya dah buat 3 kali.. tapi masih sama

    dah check kat email pun.. tiada sebarang email notification yang saya sudah berjaya subscribe.

    Reply
    1. Shubhi Post author

      Saudara Azlan, saya dah betulkan masalah tersebut. Mohon cuba sekali lagi. Minta maaf banyak-banyak atas kesukaran. Moga tuan tak serik datang lagi.

      Terima kasih

      Reply
  3. nurbaity

    assalamualaikum. saya ingin lebih tau mengenai hidup ringkas. bahasa melayu aja.makasih

    Reply
  4. Saiful

    Assalamualaikum,
    Saya saiful dari klang, ingin bertanya adakah masih terdapat kekosongan pada ruangan pejabat untuk disewa? Berapakah kadar sewa yang dikenakan?

    Reply
  5. emieysha balqiz

    assalamualaikum boleh saya dapat kan no telefon en??saya ingin membeli secara borong petai2 tersebut

    Reply
  6. Neu

    Saya ingin menjemput bro shubhi untuk menyumbang 1-2 artikel di blog saya Multees.com sebagai penulis jemputan. Sekiranya bro berminat sila hubungi saya kembali.

    Mungkin pendapat bro boleh dikongsikan di sana juga.

    Terima Kasih

    p/s maaf berhubungan di sini, tidak jumpa mencari ruangan contact di blog bro.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *